środa, 15 lutego 2017

Formę trzymać trzeba



Tak jest, mamy zimę, ale to nie może być dla mnie wymówką, do zrezygnowania z ruchu i sportu:) Zapisałam się na siłownię, mam ułożoną przez specjalistę dietę, teraz pozostaje mi jeszcze tylko dołożyć jakiś trening cardio, więc zdecydowałam się na klasyka gatunku: bieganie. Zamierzam się jednak do tego przyłożyć i robić to maksymalnie wydajnie, dlatego postanowiłam zaopatrzyć się w dobry zegarek do biegania.
Zależy mi przede wszystkim na funkcji monitorowania tętna, bo nie chciałabym przegiąć z intenstywnością. W artykule http://gogeek.pl/jaki-zegarek-do-biegania/ wyczytałam z kolei, że nie ma też sensu wybierać modeli z funkcjami, które mogą się nigdy nie przydać, jak np. gps. Wystarczy bowiem sparować zegarek ze smartphonem i on elegancko zapisze nam trasę. Przeczytajcie sobie artykuł, moim zdaniem warto co nieco się o tym dowiedzieć, jeśli biegacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz